Zajímavá praktická zákaznická úprava vznikla na jednom z prvních modelů CykloTruck. Koule dle ISO 50 má celkem 4 kotvící body, 2 v sideloaderech a 2 v zadní stavbě. Klient se netají tím, že občas použije příves z auta nebo malotraktoru. 

Loňský rok jsme zaznamenali v oblasti cyklistické nákladní dopravy velký posun vpřed a proto vývoj vozidel neustal ani v zimních měsících. Naproti tomu zima byla krátká a teplá, takže napodzim očekávaný směr cargosnowbike se neposunul prakticky vůbec. Celoročně sbíráme odezvy našich výrobků, které se uplatňují v různých oborech. Jmenujme tedy pár základních a ukažme si příklady z praxe.

Jako každoročně jsem se i letos vydal na vodu s kamarády vodáky. A protože jsem náročný a chci být maximálně nezávislý vozím si s sebou již několik let svůj oblíbený dopravní prostředek. Zvýšit si akční rádius kolem řeky a přitom se nemuset vracet. Jsou to věci, které není snadné skloubit, ale zkušení vodáci to umí. V předchozích letech se mi víceméně dařilo kolo složit do kánoe. Nejlépe mi tam vycházel Brompton, nicméně na souši jsem se na něj zase se všemi věcmi těžko skládal já. Řeku Moravu ale zvládnul se ctí, o tom se rozepíši jindy. 

Když jsem se dověděl, že v České republice si lze půjčit Akwakat bylo pro letošek prakticky rozhodnuto. Jízdní kolo, které se promění v plavidlo! Pochopil jsem to správně?

PF 2014 Cargobikes.cz

Redakce PrahouNaKole popisuje zkušenosti s nákladní tříkolkou v její rodné zemi.

http://prahounakole.cz/2013/03/zkusenosti-scargotrikolkou